باحال ترین عکس ها و جالب ترین مطالب
سلام دوستان ما همه جوره در خدمتیم از عکس های خنده دار و باحال تا اس ام اس و جک و فیلم و داستان و .... فقط توی موضوعات مطالب انتخاب بکنید«باحال ترین ترول ها و عکس ها و عکس های منتخب،عکس های بازیگران،عکس های خنده دار،عکس های روز دنیا،عکس های ماشین و موتور،عکس های فانتزی»
قالب وبلاگ
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک های مفید

بازی های فکری بسیار سرگرم کننده و جذاب هستن.اینبار در بازی دی ال بازی فکری و ساده ی Dangerous treasures رو برای شما دوستان عزیز آماده کردم.تو این بازی باید سکه ها رو جمع آوری کنید تا در باز بشه و شما وارد مرحله ی بعدی بشید! ولی جمع کردن این سکه ها کار ساده ای نیست.شما باید با استفاده از امکاناتی که بازی بهتون میده و فکر خودتون این سکه ها رو جمع آوری کنید.وجود آیتم های گوناگون و استفاده ی ترکیبی آن ها برای باز کردن در و فیزیک بسیار عالی،جذابیت بازی رو افزایش داده

 

 

 


ادامه مطلب
[ دو شنبه 5 تير 1391برچسب:دانلود بازی فکری فلش Dangerous treasures کم حجم, ] [ 19:15 ] [ {Cloner} ]

بازی Zep's Dreamland در خواب و خیال یک موجود عجیب می باشد که در خواب خود گیر افتاده است و به دنبال راه گذر از ین سرزمین خیالی می باشد. شما باید بازی را در میان مراحل سخت آن هدایت کنید تا به مکان مشخص شده برسید و اجازه رفتن به یک مرحله بالاتر و پیشرفته تر را داشته باشید.

گذراندن مراحل این بازی کار آسانی به نظر نمی آید، تعداد زیادی مانع بر سر راه قرار دارد و شما را مجبور به تصمیم گیری برای انتخاب بهترین راه برای گذراندن آن می کند. شما می بایست با ساختن بلاک های مخصوص مورد نیاز، زپ را برای رسیدن به خروجی هر مرحله راهنمایی کنید. اما به همین سادگی نیست! بلاک ها نمی توانند با قرار گرفتن شما بر روی بلاک دیگر بر روی هم ساخته شوند همچنین در قسمت های مشخص نمی توانید بلاک بسازید و بلاک های ساخته شده را می توانید خراب کنید. در خواب زپ قابلیت های بسیاری را در مراحل مختلف می توانید داشته باشید که کمک بسیاری برای گذراندن آن مرحله می باشد، باید به دقت فکر کنید و از امکانات آن بهره بگیرید. هر مرحله که بالاتر می روید مانع های خیالی بسیاری ظاهر خواهد شد و بازی را جذاب تر خواهد کرد.

در این بازی می توانید میزان هوش خود را محک بزنید، ممکن است ساعت ها یک مرحله را بار ها از اول بازی کنید تا راه آن را بیابید. برای ساختن بلاک ها با کلید های جهت دار حرکت و نوع بلاک را همراه با فشردن کلید فاصله انداز بسازید. همچنین با نرم افزاری که در فایل دانلود شده قرار دارد می توانید مرحله های بازی را خود نیز طراحی کنید. سایت نرم افزاری دانلود رایگان این بازی را با حجم کم و بدون نیاز به نصب برای شما تهیه دیده است.

Zep's Dreamland - بازی فکری سرزمین خواب خیال


ادامه مطلب

سری بازی های شخصیت معروف و محبوب Indiana Jones یکی از برجسته ترین ها و پر فروش ترین های طی چند دهه اخیر بوده است که جدیدا از روی آن نسخه های Lego نیر ساخته شد که با استقبال بسیار خوبی روبرو شد. این نسخه از بازی که Indiana Jones and the Infernal Machine نام گرفته پر از رمز و راز و ماجرا های بسیار بوده و می تواند ساعت ها شما را سرگرم کند. حجم اصلی این بازی 700 مگابایت بوده که برای اولین بار از سایت بازی های رایگان این بازی بسیار مهیح و زیبا را به صورت کم حجم ( 70 مگابایت ) برای کاربران عزیز در نظر گرفته ایم. استفاده از سلاح های گرم و سرد متعدد و پیشرفته یا قدیمی جذابیت بازی را دوچندان کرده است.


ادامه مطلب

Lost Realms Legacy of the Sun Princess دانلود Lost Realms: Legacy
of the Sun Princess   بازی سرزمین فراموش شده: میراث شاهزاده خورشید

داستان بازی Lost Realms: Legacy of the Sun Princess درباره دختری به نام الکسیا است که به دنبال کشف رازهای خانوادگی اجداد خود به همراه بهترین دوستش نیکول، سفر پر ماجرایی به Cuzco و Peru خواهد داشت تا با استفاده از نقشه ها و راهنمایی ها سرنخ هایی از یک امپراطوری باستانی ویران شده پیدا کند. الکسیا زمانی می تواند استراحت کند که به رمز و راز های ویران شدن این امپراطوری پی ببرد. شما در یک بازی Hidden Object باید در این راه به الکسیا کمک کنید.

 

ویژگی های بازی Lost Realms: Legacy of the Sun Princess:
- صحنه هایی از نواحی استوایی گرمسیری
- داراب مینی گیم های پازل مانند
- به دنبال کشف رازهای پنهان
- و …


ادامه مطلب
صفحه قبل 1 صفحه بعد
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

یا حق من امیر rezaa هستم مدیر این وبلاگ واز شما خواهشمندم برای هر مطلب نظر بنویسید.من17سالمه و تجربه ی زیادی ندارم اگر چیزی بد بود به لطف خودتون ببخشید
موضوعات وب
لینک های مفید
امکانات وب

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 10
بازدید دیروز : 67
بازدید هفته : 10
بازدید ماه : 125
بازدید کل : 891849
تعداد مطالب : 1337
تعداد نظرات : 84
تعداد آنلاین : 1





ابزار چت روم

چت روم

########################33